czwartek, 23 sierpnia 2012

Henna Color firmy Venita czyli ziołowy balsam koloryzujący z ekstraktem z henny

  Balsam nie zawiera amoniaku i utleniaczy dlatego działa łagodnie i bezpiecznie na nasze włosy. Produkt nie wnika w głąb włosa jak farba tylko je oblepia i dzięki temu włosy stają się grubsze, lśniące i wyglądają na zdrowsze. Po przeczytaniu opinii na forach miałam mieszane uczucia czy kupić ten produkt ale pomyślałam "Raz kozie śmierć" i następnego dnia żwawym krokiem podreptałam do drogerii i kupiłam Henna Color od Venity. 


Opakowanie




Kolor który wybrałam to nr 14 kasztan

W pudełku znajdziemy:
- balsam 75 ml
- rękawiczki ochronne
- instrukcję użycia


Włosy z odrostem dwumiesięcznym


Włosy farbowałam u fryzjerki. Pomieszany brąz z rudym więc ciężko mi było samej dobrać kolory żeby efekt był jak z salonu.

Balsam trzymałam 35min i umyłam włosy jak zwykle


Włosy po

Moje odczucia ?

Łatwy w aplikacji i wydajny (pół opakowanie wystarczy na krótkie włosy)
Przyjemny zapach
Nie spływa podczas używania
Włosy miękkie, odżywione
Cena (8 zł)



Włosy po 3 dnia i codziennym myciu



A Wy próbowałyście tego typu produktu?

rollitgirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz