wtorek, 15 maja 2012

Paznokcie w kolorze nude...

Pewnie pamiętacie, że na przełomie lutego i marca sklepy Biedronka zrobiły swoim klientkom niespodziankę z okazji Dnia Kobiet i można było kupić fajne kosmetyki za parę groszy. 

Ja oczywiście poszłam na ostatnią chwilę i większość rzeczy była już przebrana. Ale skusiłam się na lakier Eveline Color Instant.

Niedawno sobie o nim przypomniałam i od kilku tygodni jestem miłośniczką lakierów w kolorze nude. Lubię soczystą czerwień, wściekły róż i inne wiosenne kolory ale takie nie zawsze wypada nosić a nude zawsze wygląda dobrze.











Lakier wytrzymał na moich paznokciach 3 dni więc nie jest źle.

2 warstwy wystarczą do idealnego pokrycia, szybko wysycha, nie pozostawia smug po pędzelku.

Lakier w Biedronce kosztował ok. 6zł za 12ml.
Regularna cena w sklepach to ok. 8-9zł.



Dobranoc ;)

rollitgirl

4 komentarze: