piątek, 11 maja 2012

Trendy fryzury na sezon wiosna-lato 2012

Różowe włosy, mokra włoszka na nowo, warkocze i rozwichrzone koki - nowe trendy kuszą nas bogactwem wyboru.

1. Kolorowe włosy
Chociaż raz w życiu zrób coś szalonego i zmień kolor włosów na nietypowy. Hitem sezonu są różowe kosmyki. Ale jeśli nie masz odwagi na total look, zafarbuj chociaż końcówki!

Od lewej: Issey Miyake, PPQ, Rodriguez - wiosna - lato 2012  

2. Włosy - gładkie i proste
Najwygodniejsza fryzura świata, a do tego pasuje na każdą okazję. Wystarczy żel do włosów i grzebień. Wiosną i latem 2012 żelem traktujemy górę, ale dół zostawiamy rozpuszczony.

Od lewej: Lanvin, Elie Saab, Gambattista Valli

3. Warkocze na ludowo
Są przebojem już od kilka sezonów, ale za każdym razem zaskakują swoją formą. Tym razem nosimy je w stylu folklorystycznym - owinięte wokół głowy.

Od lewej: Valentino, Marras, Moschino - wiosna - lato 2012

4. Rozwichrzone koczki
Tradycyjne koki są już passé. A zatem buntujemy się przeciwko klasyce i lekko tapirujemy włosy, zanim zrobimy koczek. W efekcie otrzymujemy fryzurę elegancką, ale z pazurem.

Od lewej: Richmond, Cavalli, Scervino - wiosna - lato 2012 

5. Retro zawijańce
Słodkie zawijańce wyglądają bardzo szykownie i przywodzą na myśl tajemnicze lata 20., atmosferę kabaretu i zabawy cyganerii. W duecie z czerwoną szminką przemienią nas w prawdziwą femme fatale.

Od lewej: Preen, Limi Feu, Jean Paul Gaultier wiosna - lato 2012

A Wy jaką fryzurę byście wybrały? 

Ja ze względu na długość moich włosów nie mam zbyt dużego pola manewru ale chyba wybrałabym warkocze albo rozwichrzone koczki.


rollitgirl 

3 komentarze:

  1. to ja ewidentnie nie podążam za trendami bo wybrałam asymetrię :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Mam włosy ścięte na boba i bardzo dobrze się z tym czuje...i to jest najważniejsze a nie jakieś tam tredny. Mi żadna z tych fryzur niespecjalnie przypadła do gustu ale jeżeli już musiałabym wybierać to te dwie o których napisałam.

      Usuń
  2. Dobrze,że gładkie i proste będą w modzie:D ufff

    OdpowiedzUsuń