czwartek, 21 czerwca 2012

HerbikaPlant czyli Bio-żel pod oczy ze świetlikiem


Produktów pod oczy nigdy nie używałam bo nie mam problemów z sińcami, workami itd. Ten oto specyfik kupiłam z czystej kobiecej ciekawości. 





Zaczynamy od początku


Produkt jest zapakowany w estetyczny kartonik w kolorze zielonkawo-niebieskim. Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że żel jest pokaźnych rozmiarów a tu niespodzianka!




Opis producenta:




W tubce znajduje się 15 ml żelu niby niewiele ale na okolice oczy wystarczy nam na bardzo długo. 





Moje odczucia

żel ma lekką konsystencję ale musimy mu dać chwilę aby się wchłonął
bezzapachowy
 nie podrażnia
delikatnie nawilża
możemy do stosować w ciągu dnia na makijaż
 przez kilka minut po aplikacji czuć przyjemne chłodzenie
daje efekt ulgi zmęczonym oczom 
likwiduje opuchnięcia




Podsumowując!


 Produkt spełnia moje oczekiwania i uważam, że ze cenę ok 4-7 zł dostajemy całkiem przyzwoity produkt. Okolice moich oczu nie są wymagające i taka pielęgnacja wystarcza. Może za kilka lat będę potrzebowała czegoś intensywniejszego ale na dzień dzisiejszy jestem na tak dla Ziaji.






A Wy miałyście doczynienia z tym żelem?

A może używacie innych?



Pozdrawiam

rollitgirl

2 komentarze:

  1. jedyny żel jaki miałam pod oczy to z Flosleku...ale ja po prostu nie lubię takiej konsystencji ;) ale mam nadzieje, że służy :D

    OdpowiedzUsuń