niedziela, 24 czerwca 2012

Upolowane w niedzielne popołudnie

W niedzielne popołudnie wybrałyśmy się z koleżanka na zakupy. Babski wypad bez facetów, bez marudzenia itp :) Nałaziłyśmy się jak głupie. Chyba pierwszy raz miałam dość zakupów:) Kupiłam zaledwie kilka rzeczy. Może to i dobrze bo mój portfel na tym bardzo nie ucierpiał.

Wyprzedażowe zdobycze:




Pierścionek z oczkiem w kolorze szaro-niebieskim upolowany w New Yorker. Przeceniony z 19,95 na 9,95





Bikini Bag New Yorker z 29,95 na 9,95



Bokserka w fioletową panterkę przeceniona z 34,95 na 19,95 w New Yorker





Kosmetyczka H&M piękne letnie kolory z 24,90 na 10 zł





H&M mydło w płynie do rąk poj. 250ml z 9,90 na 5 zł. Chciałam zaopatrzyć sie w dodatki ale większość była już przebrana a to co zostało było zniszczone.






Sukienka C&A nie wiem dlaczego tylko ta jedna sukienka była przeceniona chociaż na wieszakach wisiało chyba 20 takich samych. Cena sukienki 69,90 przeceniona na 36,90 zł






Buty Deichmann na wzór espadryli przecenione z 49 na 29 zł


Miałam też w planie kupić rolki. Jednak okazało się, że prawy but był falerny i z żalem odłożyłam je na półkę. 



2 komentarze: