piątek, 3 sierpnia 2012

Mały post zakupowy i fotorelacja dnia dzisiejszego

Ostatnio jakoś rzadko odwiedzam drogerie. Narazie muszę wykończyć to co mam. Ale do Biedronki zaszłam :) Kupiłam tylko te rzeczy które mi się już skończyły




Maseczka MarionSpa nawilżajaco-odżywcza  ok.4-5 zł

Pomadka ochronna Bell w Biedronce 2,49 zł która pięknie pachnie

Róż Bell nr 02 w Biedronce 5,99zł dopiero będę go testować

Żel pod prysznic Palmolive Thermal Spa z solą z Morza Martwego. Po kilku użyciach chyba zostanie moim ulubieńcem promocja Schlecker 5,99 zł

Balsam brązujacy Lirene ok. 15-16 zł wiecej znajdziesz tu


Dzisiaj mam dzień wolny i miałam w planach poopalać trochę moje blade ciało a słońce jak na złość schowało się za chmurami więc przed południe spędziłam na wsi biegając z aparatem i obserwując jak mój T maluje płot :)




Misiek chętnie pozował







Moje bladziaki :)














Miłego weekendu!


rollitgirl



2 komentarze:

  1. misiek na pewno w poprzednim wcieleniu byl modelem :) fajne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie:) na poczatku byl trochę spienty ale pozniej sie wyluzowal ;)

      Usuń