wtorek, 24 lipca 2012

Pomysł na pożywne śniadanie

Wróciłam!

Wakacje się udały a ja chora mimo pięknej pogody za oknem. I znowu post nie kosmetyczny ale nie samymi kosmetykami człowiek żyje. Trzeba coś jeść a śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dzisiaj pomysł na lekkie ale bardzo pożywne letnie śniadanie.


Potrzebujemy:

- płatki lub musli ( ja miałam tylko pałeczki wielozbożowe )
- mleko
- borówki
- banan
- nektarynka




Owoce wybieramy według własnych upodobań


Owoce myjemy, kroimy i wsypujemy płatki



Zalewamy mlekiem i gotowe 




Smacznego !



A ja zmykam się kurować







Z pozdrowieniami

rollitgirl 





1 komentarz:

  1. Koniecznie zróbcie testy na alergie z krwi - są najskuteczniejsze, a bardzo wiele "chorób", to po prostu zwykła alergia :) Ja kicham i mam katar przez całą wiosnę, przyzwyczaiłem się, chociaż dzięki diagnostyce nie mam już takich problemów, bo biorę leki :)

    OdpowiedzUsuń