czwartek, 16 lutego 2012

Gosh, Rimmel, Astor, Neutrogena...czyli wyczekiwana paczka

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka.... Wstrzymywałam się z pisaniem, bo chciałam najpierw przetestować kosmetyki. Otwierałam ją z uśmiechem na twarzy :)




RIMMEL COLOUR MOUSSE

Zamówiłam chyba każdej z Was znane cienie w musie Rimmel. Ja zamówiłam w kolorze 008 i 007. Cienie rewelacja. Nakładanie ich trwa chwilkę... ja używam do tego palucha :)





Trzeba je jednak szybko aplikować bo raz, dwa i wysycha. W moim przypadku ani rusz bez bazy.

                                              

Cienie są bardzo wydajne, niewielka ilość wystarczy do pokrycia całej powieki.
Cena za jeden cień(7ml) to 3,99 zł :) 




ASTOR MATUJĄCY PODKŁAD W MUSIE


Podkład kupiłam z czystej kobiecej ciekawości :) Wydaje mi się, że kolor jest odrobinę za ciemny ale dam mu jeszcze szanse...albo dwie:)



Właściwości kosmetyku:
Nowy podkład od Astor " lekki jak powietrze" o konsystencji delikatnego musu. Podkład lekko się rozprowadza i zapewnia satynowe wykończenie makijażu wygładzając skórę aż o 80%.
Podkład daje matowe wykończenie w kolorze 3D. Sferyczne drobinki pudru tworzą żywy, trójwymiarowy kolor, którego odcień zmienia się w zależności od kąta patrzenia, a matowy efekt makijażu oddaje naturalną tonację cery.
Świeży makijaż przez cały dzień: Wodne polimery wraz z innymi składnikami natychmiast wnikają w skórę i stopniowo uwalniają wilgoć. Dlatego uczucie świeżości, tak jak perfekcyjny makijaż, utrzymuje się aż do 10 godzin.
Przy nakładaniu zaleca się go delikatnie wklepywać w skórę, nie rozcierać.



Po pierwszych próbach mogę stwierdzić, że podkład dobrze rozprowadza się na twarzy i nieźle kryje ale trochę  przeszkadza mi ten dziwny zapach, który utrzymuję się przez chwilę... ;/


Cena za 30ml to 8,99 zł




NEUTROGENA  MAKEUP CORRECTING STICK

Kredka pomaga nam usunąć niedociągnięcia powstałe podczas robienia makijażu. Bez problemu poradzi sobie z tuszem do rzęs, eye linerem, pomadką czy cieniem. Bez problemu możemy ją na temperować gdy się złamie. 





Nie musimy już używać mleczka i patyczków gdy coś nie wyjdzie :)

Cena za 2,8g to 4,99 zł




GOSH GLOSSY TOP COAT

 Ja mam pomadkę CRYSTAL z delikatnymi drobinkami. Nie jest to nachalny brokat, ale daje efekt pełnych ust,pomadka fajnie je nawilża.


Właściwości kosmetyku:
Pomadka ta intensywnie regeneruje i silnie nawilża usta. Przeznaczona do ust suchych, potrzebujących zastrzyku nawilżającego. Zawiera dużą ilość cennej gliceryny, która nawilża i chroni usta. Zapach glicerynowy pomadki jest cechą prawidłową.
Polecam do stosowania pod szminkę lub bezpośrednio na usta jako balsam.
Pozostawia na ustach lśniący połysk.
Klasyczne, eleganckie opakowanie.

Koszt pomadki 3,99zł



Zakupy idealne !!! 
:) 


Do usłyszenia....

rollitgirl

2 komentarze:

  1. A ja jakoś nie jestem przekonana do cieni w kremach czy musach, ale kolory mają piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam fanką takich cieni, skłoniły mnie do kupna opinie dziewczyn na YT i nie żałuję:) Nie wiem jak inne cienie się sprawdzają ale tymi jestem zachwycona :) Pozdrawiam:)

      Usuń