wtorek, 28 lutego 2012

Jantar hit czy kit?

Czego to ja już nie używałam,żeby uratować moje włosy. Tabletki, szampony... Teraz przyszedł czas na wcierki. Od ok czterech tygodni używam Odżywki do włosów i skóry głowy Jantar. Po przeczytaniu rewelacyjnych opinii na forach skusiłam się i Ja. Produkt niestety ciężko dostepny.




Włosy faktycznie mniej wypadają, są mocniejsze, powoli zaczynają wyrastać nowe włoski :)Niestety nie zauważyłam, żeby w zaskakującym tempie rosły.Troszkę przetłuszcza już moje przetłuszczające się włosy.
Podsumowując produkt polecam. Napewno nie zaszkodzi a może tylko pomóc. Odżywka wydajna 100ml bez problemu wystarczy na 3 tyg stosowania. Cena ok 13zł


Chodziłam do apteki codziennie, żeby dowiedzieć się czy Jantar już jest. Niestety Pani w aptece powiedziała mi, że w hurtowni go już nie ma i nie wie kiedy będzie dostępny. Chyba reklama na blogach, YT i forach zrobiła swoje i dziewczyny wykupiły wszystko :)  Nie chciałam kupować czegoś innego ale sympatyczna aptekarka poleciła mi Mgiełkę do włosów Jantar




Mgiełki jeszcze nie testowałam, bo została mi odrobina tamtej odżywki. Czytając opinie forumowiczek nie wiem czy był to dobry zakup. Moja opinia już niedługo :)



Opis producenta: 

Mgiełka nawilżająco-ochronna z wyciągiem bursztynu i filtrami słonecznymi do włosów. Zawiera aktywny wyciąg z bursztynu, proteiny pszeniczne, ekstrakt z zielonej herbaty d`pantenol. Nawilża, wzmacnia i chroni włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska w każdych warunkach. 





A wy używacie lub używałyście tych produktów?


rollitgirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz