sobota, 10 marca 2012

Beauty Balm Perfector - BB Krem Garnier

No i mam :) Czytając opinie na blogach zakupiłam go i ja. 


Beauty Balm Perfector to pielęgnacja nowej generacji. BB krem wykorzystuje technologie 5 w 1, łącząc kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu. Dba o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu, oferując natychmiastowy efekt pięknej skóry. Oszczędzaj czas - jednym gestem nawilżaj, ujednolicaj i rozświetlaj swoja skórę.
Zaawansowana pielęgnacje skóry "wszystko w jednym" zapewnia formuła nawilżająca przez 24h. Dzięki pochodnej witaminy C, znanej z właściwości antyoksydacyjnych, krem ten uwydatnia blask i promienność skóry. Wzbogacony w pigmenty mineralne Beauty Balm Perfector błyskawicznie upiększa cerę. Pigmenty rozprowadzone są szybko i równomiernie, by zapewnić efekt nieskazitelnej cery. Lekka i komfortowa konsystencja produktu idealnie wtapia się w skórę i pozwala jej oddychać.
Filtr SPF 15 pomaga chronić ją przed działaniem promieni UV. Natychmiastowy efekt: Nawilża 24h + Wyrównuje koloryt + Ukrywa niedoskonałości + Rozświetla + Ochrona UVA/UVB - SPF 15


Pojemność 50ml
BB Krem występuje w dwóch wersjach: do cery jasnej oraz do cery śniadej
Cena: ok. 15zł
Dostępność: Rossmann, drogerie 


Narazie czeka sobie grzecznie w pudełeczku.
Opinia niebawem




A Wy wyżywałyście tego kremu lub podobnych?




Pozdrawiam

rollitgirl

2 komentarze:

  1. ja używam obecnie garnier bb tego właśnie a wcześniej Missha M Vita BB- recenzje możesz zobaczyć u mnie na blogu;) ja jestem zadowolona jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że i ja będę z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń