czwartek, 29 marca 2012

Mały projekt denko

Dziś mam do zaprezentowania kilka produktów które zużyłam w ostatnim czasie.



Sayoss Suchy szampon do włosów przetłuszczających się : szampon spełnia swoją rolę czyli odświeża włosy. Po użyciu są puszyste, jednak efekt nie utrzymuje się zbyt długo. Największym minusem, który mi nie odpowiada to zapach.Mi przypomina cytrynowy proszek do szorowania. Suchy szampon jest pierwszym produktem tej firmy który kupiłam i chyba więcej nie kupię nic od nich. Jest mało wydajny i za cenę ok. 20 zł wolałabym kupić coś innego.


Żel pod prysznic DUSCH DAS  : żel ma bardzo przyjemny owocowo-mleczny zapach, niestety nie utrzymuje się na skórze po myciu.Produkt wydajny i wart swojej ceny. Żel można kupić u naszych sąsiadów zza zachodniej granicy lub w sklepach z Niemiecką chemią za  kilka centów "ojro" lub za ok 5-6 zł.


Żel do mycia twarzy RIVAL de Loop pomimo tego, że ma w swoim składzie alkohol mi to nie przeszkadza, nie zauważyłam wysuszenia, pieczenia i uczucia ściągnięcia skóry. Fajnym rozwiązaniem jest pompka, nie wylejemy więcej produktu niż jest nam potrzebne. Posiada delikatne drobinki dzięki którym mamy uczucie dokładnego oczyszczenia skóry. Dobrze się pieni, przyjemnie pachnie. Żel wydajny mi wystarczył na ok 2 miesiące przy codziennym stosowaniu.  Cena za 150ml to ok 8 zł. Dostępnym w drogeriach Rossmann.





rollitgirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz