niedziela, 1 kwietnia 2012

Miłe niedzielne popołudnie :)

W niedzielne popołudnie wybrałam się na spotkanie z długo niewidzianą koleżanka. Przy okazji zajrzałyśmy do kilku sklepów... nie mogło być inaczej :) Kupiłam parę pierdółek... 


Bardzo lubię biegać po mieście w wygodnych butach więc trampki będą do tego idealne. Te które mam są już wysłużone i muszę się z nimi pożegnać. 

Trampki Deichmann  cena: 39 zł



T-shit wpadł mi w oko ze względu na kolor, koralowo-pomarańczowy.  Bluzka Takko cena: 29,99 zł







Kolczyki kupione również w Takko za 15,99 zł.
Oczko granatowe ze srebrną obwódką.










Obowiązkowy zestaw który kupuję jak zajdę do Rossmanna. Żel o którym już wspominałam i tonik. Tonik bardziej alkoholowy niż żel ale mi to nie przeszkadza. Produkty teraz w promocji za ok 7 zł każdy.


W SUPER-PHARM gdy zobaczyłam szafę Essence to aż mi się oczy zaświeciły :) Kupiłyśmy parę rzeczy i dostałyśmy prezent :)  Kilka rzeczy było przecenionych więc zrobiłyśmy grupowe zakupy. Przy zakupie za 15 zł można dostać krem do rąk a za wydane 20 zł paletkę.


Pędzelek do cienie (chyba) ok 6-7 zł
Balsam do ust w słoiczku 3,99
Cień do powiek w kolorze 58 za ok 6 zł
Prezent Paletka w kolorze 01 California Dream





A na koniec zjadłyśmy pyszny deser :)
Puchar Jogurtowy z Kiwi !!! Mniammmm :)

Niestety nie zrobiłam zdjęcia więc posłużyłam się fotka z sieci...



Mi dzień minął w fajnej atmosferze pomimo okropnej pogody za oknem.

A Wam jak upłynęła niedziela ?




Buziaki :*

rollitgirl :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz