sobota, 21 kwietnia 2012

Nowe zdobycze!

Ten tydzień mnie rozpieszczał. Czekałam na kilka produktów kosmetycznych i już cieszę się z ich posiadania.
Nie obyło się też bez kilku ciuchów.

Na pierwszy ogień idą kolorowe spodnie. Będąc jakiś czas temu na zakupach zwróciłam uwagę na czerwone rurki. Już miałam iść z nimi do kasy ale coś mi mówiło, żeby ich nie brać...no i zostawiłam. Ale nie odpuściłam i musiałam, po prostu musiałam je mieć :) Znacie to uczucie? :)


Na dokładkę kupiłam jeszcze granatowo-chabrowe . Spodnie no name 60 zł za parę.

Zaszłam do Pepco żeby sprawdzić czy nie ma czegoś nowego  z kosmetyków ale nie było nic czego nie mam lub nic co jest mi niezbędne. Kupiłam za to 2 bluzki.


Wiem, że jakość tych ubrań nie powala ale za tą cenę nie żal je wyrzucić po kilku praniach. Biała bluzka kosztowała 14,99 zł a zielona 19,99 zł. (100% bawełna)

Niektórych kosmetyków nie miałam i pierwsze testy już za mną. A kilka jest już przetestowanych, skończyły się i kupiłam kolejne opakowanie.


Lakier do paznokci MIYO mini drops kolor w buteleczce ma dziwny kolor ale na paznokciu to taka zgaszona czerwień. Cena 3,50 zł
Lakier do paznokci Pierre Rene TOP FLEX kolor nr.231 Be Happy. W ekstremalnych warunkach na moich paznokciach lakier wytrzymała 2 dni. Ma delikatne drobinki, osobiście nie lubię takich lakierów ale w tym przypadku mi to nie przeszkadza. Dwie warstwy wystarczą na idealne krycie. Cena 9,90 zł gratis pilnik

 Przepraszam za stan moich paznokci i skórek ale szybko pomalowałam paznokcie, żeby pokazać wam jak się prezentuje.

Lakier Vipera ELCANTO kolor nr.104 pastelowa zieleń. Do idealnego krycia potrzeba 3 a nawet 4 warsty. Cena 10,90 zł
Miód AVON idealny do skórek, suchych łokci i ust. Fajnie nawilża. Ładnie pachnie. 15ml ok 8-9 zł
Szminka Vipera Randez-Vous  nr. 68 delikatny,naturalny kolor. Szminka dobrze nawilża ładnie wygląda na ustach. Cena 17 zł

Zapach Chalou z Lidla cena 13,99 zł
Odżywka do włosów z pokrzywą i łopianem AVON. Lekka, nie obciąża włosów. Cena. ok 12 zł
Miętowa maseczka do twarzy Queen Helene podoba mi się że można też jej używać jako kremu punktowego na noc. Cena 19,90 zł + przesyłka
Peeling do ciała AVON Lagoon. Pachnie obłędnie. Dobrze złuszcza naskórek. Cena ok 8-9 zł
Perełki do kąpieli Apart zapach Bursztyn i perła. Zapach przyjemny ale niestety nie czuć go długo w wannie. Cena 12 zł
Cukrowy peeling do ciała brzoskwinia & mango Tutti Frutti. Pachnie cudownie. Dobrze złuszcza a przy tym idealnie nawilża. Cena ok 16 zł

Jutro moja przyszła bratowa ma urodziny więc postanowiłam, że dam jej z tej okazji mały drobiazg. 


Mleczny puder do kąpieli o zapachu mleka i miodu. Zamknięty w uroczym dzbanuszku z krówką. 
Mam nadzieję, że będzie zadowolona :)



Miłej soboty:)
Pozdrawiam

rollitgirl

9 komentarzy:

  1. Super ten dzbanuszek. Chcaialbym taki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten puder do kąpieli.. Ja mam brzoswkinię i mango! pachnie obłędnie! Świetne spodnie. Też znam to uczucie, i przeważnie też wracam kolejnego dnia kupić jakąś rzecz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad brzoskwinia-mango ale doszły mnie słuchy, że osoba której to wręczę nie przepada za tym zapachem. Widziałam, że jest jeszcze jabłko i cynamon.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie się prezentuje w rzeczywistości :)

      Usuń
  4. ten puder do kapieli wymiata!!!! sloiczek uroczy ciekawa jestem jak sam produkt - ktos tam wyzej pisal ze oblednie pachnie mango- brzoskwinia - to super prezencior bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sie teraz zastanawiam nad kupnem tego dzbanuszka :) A solenizantka na szczescie była zadowolona z prezentu...ufffff :)

      Usuń
  5. oooo, bardzo ładny lakier :)
    może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń