czwartek, 12 kwietnia 2012

Szczoteczka do mycia twarzy - hit czy kit ?

Kilka miesięcy temu chodził mi po głowie zakup szczoteczki do mycia twarzy. Przechadzając się miedzy regałami w drogerii wypatrzyłam takową no i oczywiście bez zastanowienia wrzuciłam do koszyka. Zadowolona poszłam do kasy i  gdy wróciłam do domu od razu poszła w ruch :)

Wiem, że nie każdy jest lub był zadowolony ze szczoteczki ale ja mogę ja szczerze polecić. Mam cerę mieszaną więc często wyskakuje mi jakiś "babol" na twarzy.  Nie wiem czy sprawdzi się np. przy cerze wrażliwej bądź suchej.


 * Szczoteczka oczyszcza twarz dużo lepiej niż tradycyjne mycie buzi palcami
 * Podczas mycia zużywa się mniej produktu do oczyszczania
 * Działa jak peeling
 * Oczyszcza pory
 * Po użyciu kosmetyki się lepiej wchłaniają










Szczoteczki używam ok 2-3 razy w tygodniu. Co jakiś czas myję ją delikatnym żelem lub szamponem dla dzieci.


Dostępność : w każdej drogerii
Cena : ok. 10-15 zł





rollitgirl

4 komentarze:

  1. Widzialas moja? uzywam codziennie, a czasem dwa razy dziennie- ja zainwestowalam w taka z gornej polki i nie zaluje. Nie myje jej nigdy bo przeciez codziennie sie sama myje przy okazji mycia mojej twarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy raz nie inwestowałam w droższą szczoteczkę bo poprostu nie wiedziałam jak się u mnie sprawdzi. Za swoją zapłaciłam nie dużo ale też nie mogę narzekać :) A myję ją co jakiś czas bo wyczytałam na opakowaniu, że dobrze jest zmyć zanieczyszczenia i kurz ( bo ja swojej szczotki nie używam codziennie)

      Usuń
  2. tez mam ta szczoteczke, chcialam nia myc twarz zamiast peelingu... ale jakos sie nie przekonalam;d moze jeszcze do niej wroce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na początku też podchodziłam do niej sceptycznie ale dałam szanse...i to nie jedna :)

    OdpowiedzUsuń