czwartek, 26 kwietnia 2012

katherine.pl

Kilka miesięcy temu natknęłam się na filmik na YT, jedna z dziewczyn wspominała o firmie Katherine-Hurtownia Biżuterii Sztucznej. 
Od razu wszystko sprawdziłam :) 
Możemy kupić kolczyki, naszyjniki, bransoletki, broszki, pierścionki i inne. Żeby zamawiać na stronie musimy się najpierw zalogować i złożyć zamówinie na min. 100zł.  Najlepiej pogadać z koleżankami i zrobić zakupy hurtem bo za minimalną kwotę możemy się obłowić :) Ceny wachają się od 1zł do ok. 30 zł(netto)

Zdjęcia pochodzą ze strony : Katherine.pl










P.S. Pisząc tego posta nie otrzymałam z tego tytułu żadnych profitów.





A już niedługo czeka mnie tygodniowa laba! :)




A Wy macie już plany na majówkę?

Do następnego ;)

rollitgirl

4 komentarze:

  1. Kolczyki z trzeciego zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również :) Jak wchodzę na ich stronkę to praktycznie jak widzę wszystko krzyczę " Chcę to mieć!!!!!! " :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wąsy-pierścionek wygląda bosko:) W takim razie muszę kiedyś zebrać się z dziewczynami i zrobic jakieś zamówienie na tej stronce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są tam naprawdę fajne rzeczy. Jak ktoś lubi sztuczną biżuterię to napewno coś dla sibie znajdzie :)

      Usuń