niedziela, 29 stycznia 2012

Bell eyeshadows base

Hej !
Czytając fora i blogi natknęłam się na wpisy odnośnie bazy pod cienie z Bell. Zdania są podzielone. Postanowiłam, że też się wypowiem na ten temat :)






 Produkt zamknięty jest w małym zgrabnym słoiczku. Konsystencją przypomina mus. Rozprowadza się bardzo dobrze i potrzeba jej niewiele aby pokryć cała powiekę. Myślę, że starczy mi na długo.






Bazę firmy Bell kupiłam kilka dni przed nocą sylwestrowa i od razu ja przetestowałam. Miałam ja na powiekach zaledwie 2 godziny więc nie mogłam za wiele o niej powiedzieć. Prawdziwy test przeszła dopiero w sylwestra i zdała go celująco! :) Cienie trzymały  się całą noc. Nie rolowały się, nie zbierały w załamaniach. REWELACJA! 


Używam jej cały czas i jestem zadowolona z zakupu.  Za 5g produktu zapłaciłam 17 zł.


Pozdrawiam

rollitgirl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz