poniedziałek, 30 stycznia 2012

Biedronkowe love ♥♥♥

Hello ;)

Chciałam pokazać wam kilka produktów z Biedronki :)






Peelingujący żel do mycia twarzy  BeBeauty do cery tłustej i mieszanej.

Wiecie, że kosmetyki z serii BeBeauty robi dla Biedronki DaxCosmetics? :) 
Więc wydaje mi się, że nic im nie brakuje. 
Ja używam tego żelu od jakiegoś czasu i jestem z niego zadowolona.
Zmywa nawet makijaż.
Drobinki zawarte w żelu czuć na skórze, ale jej nie podrażniają.Pieni się całkiem dobrze, ma przyjemny zapach.Daje lepsze uczucie czystości niż np.żel Nivea o którym pisałam wam w poprzednim poście. 
Używam go na zmianę z żelem z Rival de Loop.  Czeka już na mnie nowiutkie opakowanie:) Cena to ok 5-6 zł.






Bez tych świeczek nie wyobrażam sobie długich zimowych wieczorów.   
Gdy wracam do domu po całym dniu pracy  zapalam świeczki i od razu poprawia mi się nastrój :)
Tealighty przepięknie pachną pomarańczami. Zapach jest naprawdę intensywny i czuć go  w całym domu.
Druga świeczka w szkle to moja nowa koleżanka o zapachu owoców leśnych, zapach niestety nie jest już tak intensywny  :( 






Świeczki w szkle dostępne są o zapachu pomarańczy i jabłko-cynamon, a malutkie o zapachu waniliowym który też pięknieee pachnie...mmmmm :)
Cena za świeczki to ok 5 zł.





A wy macie ulubione produkty z tego sklepu ?



Do usłyszenia ;)

rollitgirl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz