sobota, 28 stycznia 2012

Projekt denko...

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj chciałam pokazać wam produkty których używałam i z których byłam mniej lub bardziej zadowolona...



Kilka kosmetyków z firmy AVON

Pierwszym produktem jest żel pod prysznic Winter Delight  Warm & Fruity


Ja osobiście lubię ich żele chociaż nie często ich używam. Ten który ja wybrałam jest idealny na długie zimowe kąpiele. Ciężko jest mi określić zapach...jak dla mnie to trochę jeżyny, trochę cytrusy... :) 
Żel zamówiłam w grudniowym katalogu i kosztował mnie ok 8-9 zł. Używałam go ok miesiąca co  w moim przypadku to chyba rekord :)



Następny jest cudownie pachnący płyn do kąpieli...
Płyn pachnie zielonym jabłuszkiem, pięknie się pieni i przemieni każdą kąpiel.No i ta słodka buteleczka w kształcie choinki :) Płyn kosztował ok 6-7 zł ale niestety 250 ml szybko się skończyło :(


Ostatnim produktem z tej firmy jest szampon do włosów...


Może nie każda z was lubi ich szampony,ale ten przypadł mi do gustu. Ja skusiłam się na szampon do włosów wypadających z pokrzywą i łopianem ( kupiłam też odżywkę z tej serii ale jeszcze jej nie zużyłam). Ponieważ moje włosy od jakiegoś czasu były w opłakanym stanie ( teraz jest trochę lepiej) postanowiłam, że kupię ten szampon i...... jestem pod wrażeniem! :)  Włosy po nim są lśniące, miękkie i puszyste. Nie muszę używać odżywki po użyciu tego szamponu bo idealnie się rozczesują.  Co prawda jest to szampon raczej pielęgnacyjny niż leczniczy do włosów wypadających, ale warto go kupić i dać mu szansę ;) Szampon kupiłam w zestawie z odżywka i zapłaciłam za 2 produkty ok 13 zł.



Preparat po którym spodziewałam się najwięcej okazał się w moim przypadku totalnym niewypałem... :(


 Opis producenta:

KAMIWAZA to preparat wyprodukowany z naturalnych ekstraktów roślinnych według receptury łączącej tradycyjną wiedzę zielarską z najnowszymi osiągnięciami biotechnologii japońskiej. 

KAMIWAZA zawiera aktywne związki, które stymulują ilość i wzrost aktywności enzymów antystresowych, głownie SOD, w komórkach mieszków włosowych przywracając im zdolność wytwarzania nowych zdrowych włosów.
Jak stosować:

Jeden raz dziennie najlepiej wieczorem, niewielką ilość preparatu nanieść na skórę głowy i delikatnie rozprowadzić i pozostawić kilka godzin, co umożliwi absorpcję aktywnych substancji przez komórki mieszka włosowego. Nie spłukiwać. Zależnie od problemu zmienia się częstotliwość użycia:

Jeden raz dziennie najlepiej wieczorem, niewielką ilość preparatu nanieść na skórę głowy i delikatnie rozprowadzić i pozostawić kilka godzin, co umożliwi absorpcję aktywnych substancji przez komórki mieszka włosowego. Nie spłukiwać. Zależnie od problemu zmienia się częstotliwość użycia:

Łysienie przez 4 miesiące lub do momentu uzyskania zadowalających efektów następnie 2 razy w tygodniu

Nadmierne wypadanie włosów - codziennie przez miesiąc, następnie 2 razy w tygodniu przez okres 2 miesięcy. 

Łojotokowe zapalenie skóry głowy - codziennie przez 6 tygodni, następnie 2 razy w tygodniu przez 3 miesiące. 

Łupież - codziennie przez 7 dni, następnie 2 razy w tygodniu przez miesiąc.  

Słabe włosy - 2 razy w tygodniu.




KAMIWAZE poleciła mi znajoma, która miała problem z wypadającymi włosami i jej ten produkt pomógł. U mnie się nie sprawdził. Jedyne co zauważyłam to, to że zmniejszył mi się łupież. Codziennie wieczorem wcierałam w skórę głowy preparat i rano gdy się budziłam moje włosy były tak przetłuszczone, że musiałam używać suchego szamponu.
Nie kupię go kolejny raz bo szkoda mi pieniędzy na coś co nie pomaga. Buteleczka o pojemności 100 ml kosztuje 40-50 zł !!!



Ostatnim produktem jest żel do mycia twarzy NIVEA  ALL-IN-1





Mi ten żel nie przypadł do gustu. Zmywał i nic więcej... Gdy używałam go jako maskę do twarzy podrażniał mnie. Nie kupię go kolejny raz. Za 150ml zapłaciłam na promocji ok 12 zł



Pozdrawiam

rollitgirl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz