środa, 18 stycznia 2012

Eveline

Skuszona wszechobecnymi promocjami skusiłam się na zestaw z Eveline. W sypmatycznym pudełeczku znajdował się tusz Eveline Milion Calories i błyszczyk 3D Glam Effect.



Zestaw kosztował mnie jedyne 10,99 zł.Kupiłam go  w Biedronce. Bardziej zależało mi na przetestowaniu tuszu a błyszczyk był na dokładkę :) Kilka razy użyłam tuszu i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona :)
Tusz nie skleja rzęs, nie pozostawia grudek i się nie osypuje

Opis producenta:

Wszystko o czym do tej pory tylko marzyłaś:
- 3 razy gęstsze
- perfekcyjnie rozdzielone
- zalotnie podkręcone rzęsy


To wszystko w mgnienie oka podaruje ci nowy tusz do rzęs Million Calories.
Unikalna formuła zawiera prowitaminę B5, wosk Carnauba, ceramidy i polimery, które wzmacniają i kondycjonują rzęsy od nasady po same końce.




















Z błyszczykiem nie było już tak fajnie.
 Ja mam kolor 567 lekko brązowy (niestety nie znalazłam zdjęcia, który przedstawił by wam idealnie kolor) Błyszczyk ma przyjemny zapach, fajny aplikator (pędzelek) ale po nałożeniu go na usta wyczuwa się drobinki brokatu. Żałuję, że wybrałam ten kolor bo nie wiem czy będę go używać. Mogłam wybrać bezbarwny.

Podsumowujący uważam ten zakup za udany.

Pozdrawiam rollitgirl
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz