środa, 11 stycznia 2012

Tanie rozwiązanie.....

Jakiś czas temu dostałam w prezencie małe pudełeczko a w nim...





mały flakonik z przepieknym zapachem Davidoff Cool Water. Zakochałam się w nim od pierwszego powąchania :)
Uwielbiam takie zapachy ! Ananas, brzoskwinia, porzeczka, melon lilia itd ;) 
Nie jest to oczywiście bardzo droga perfuma bo można ja kupic juz za ok 100 zł ale po co wydawać pieniądze jak można mieć identyczny zapach za parę groszy?! :)

Spacerujac miedzy regałam w Lidlu przystanełam na stoisku z zapachami i prawie padłam z wrażenia :)

Ukazała mi się ona....




W niebieskim pudełeczku a w środku zgrabna buteleczka zapachem przepominajaca Davidoff Cool Water.
Zapach jest prawie identyczny. Może nie trzyma się zbyt długo na skórze ale co tam ;)  
To "cacko" z Lidla kosztuje jedyne 13,99 zł wiec myślę, że warto się skusić



Pozdrawiam rollitgirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz