środa, 11 stycznia 2012

Moja kolekcja lakierów...


Może moja kolekcja nie wygląda imponująco ale ja jestem z niej dumna :)

Są w niej lakier znanych firm, które czasami okazywały się totalnymi niewypałami ale są tez takie które kosztowały niewiele a są godne polecenia. I właśnie o tych chciałam wam napisać.
To są moje ulubione i ich używam najczęściej 


Pierwszy śliczny morski kolor to mój przyjaciel z Golden Rose z serii Paris nr 230
Jego malutki kolega to także Golden Rose tym razem z serii Miss Selene w  pięknym koralowo-różowym kolorze. nr 214.
I ostatnim lakierem jest.......oczywiście Golden Rose także z serii Paris nr 110. Tego koloru nie da się dokładnie określić, jak na moje oko jest to trochę brązu i trochę szarości.


Jakość tych lakierów jest naprawdę bardzo dobra. I chyba narazie nie znalazłam innych tak dobrych w takiej cenie, która wacha się od 3 zł do 6zł :)




 Pozdrawiam i do usłyszenie

rollitgirl



1 komentarz:

  1. Fajna kolekcja ; )
    Zapraszam do mnie : http://fashionandstylewithmyimagination.blogspot.co.uk/
    Obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń